Αφού πρώτα γνωρίσαμε και δουλέψαμε με τις ευθείες κάθετες γραμμές, ένα μικρό «ξαδερφάκι» τους μας επισκέφθηκε στην τάξη: το γράμμα Ιι. Ήρθε για να μας γνωρίσει και να μας αποκαλύψει τα μυστικά του.
Με βιωματικό τρόπο το περπατήσαμε, το τραγουδήσαμε, το δημιουργήσαμε στην άμμο, το πλάσαμε με αλμυροζυμάρι και το γράψαμε με μαρκαδόρο και δαχτυλομπογιά. Έτσι τα παιδιά ενεργοποίησαν το σώμα και τις αισθήσεις τους, αναπτύσσοντας παράλληλα δεξιότητες αδρής και λεπτής κινητικότητας.
Στη συνέχεια, εστιάσαμε στη φωνημική διάσταση του γράμματος: ακούσαμε τη φωνούλα του και ανακαλύψαμε λέξεις που ξεκινούν από το Ιι. Κάθε λέξη που εντοπίζαμε, τη δραματοποιούσαμε, μετατρέποντας τη φωνολογική επίγνωση σε παιχνίδι ρόλων. Έτσι, ιδέες πολλές ξεπήδησαν και σταδιακά οδηγηθήκαμε στην επεξεργασία τους.
Η γνωριμία μας εμπλουτίστηκε με το βίντεο «Ένας ιπτάμενος ιπποπόταμος» από την εκπαιδευτική σειρά «Ένα γράμμα μια ιστορία». Αφού πρώτα το παρακολουθήσαμε, αναζητήσαμε νέες λεξούλες που ξεκινούν από το Ιι.
Τέλος, το συνδέσαμε με τη θεματική μας, «Έλληνες Ποιητές – Η ψυχή της Ελλάδας σε λόγια & όνειρα». Με αφορμή τη λέξη ΙΔΕΑ, που έρχεται στο μυαλουδάκι κάθε ποιητή, δημιουργήσαμε το γράμμα Ι σαν κορμό δέντρου, όπου τα φύλλα του γέμισαν με τις δικές μας πρωτότυπες ιδέες.
Μια γλωσσική και δημιουργική εμπειρία όπου η ποίηση, η φαντασία και η γλώσσα έγιναν ένα!


















